torsdag 17 december 2009

Har lite grann som behöver sägas. Först ut är att nu är det paus i kvalitetsbloggandet. Min svarta bok är tömd på vettigheter. Jag vill också passa på att visa er en utmärkt blogg, skriven av en utmärkt människa. Trot eller ej, med det är inte mig jag syftar på, utan på hanna. Ni hittar henne på http://mittlivochlondon.blogspot.com/ och bara där.

Höll nästan på att glömma, men jag vill passa på att be om ursäkt. Förlåt hanna, och förlåt elin, förlåt max och förlåt pappa, för alla de gånger jag har pissat på ert nyförvärvade google chrome. Jag tar tillbaks allt negativt jag sagt. Chrome är det bästa som finns, och jag vill aldrig mer ha något annat. Så snyggt och så snabbt! Love you!!!

Vidare så, vilket ni bör ha märkt, har jag bestämd mig för att verkligen sänka mig, och skriva så att även de mindre begåvade läsarna ska kunna hänga med. Tror till och med att jag ska göra lite klassiska dagen i stort-inlägg. Får se hur det blir med det.

What the fuck, vi kör! Kom upp ur sängen vid ett behagligt klockslag, 1140. Idag blir en rätt så lugn och fin dag. Ska fixa lite lunch, städa lite, sen pallra mig ner på stan och julshoppa med hannabanana. Får se vad som händer sen, tror hon kommer över. Såg föresten en film igår, star trek. Wehoo! Bra skit! Den var riktigt bra och var verkligen förtjänt av sitt prestigefyllda namn. 5 av 5 toasters! Hej hopp!

How about that. Hur känns det nu då? känner ni er som bättre människor? Har ni blivit lite visare? I think not! Men oroa er inte, kvalitetsbloggen KOMMER tillbaka.

(jag ä int bitter)

btw, när jag sa mindre begåvade läsare så syftade jag, kanske inte enbart, men i stora drag, på den originella, unga kvinnan nedanför!

7 kommentarer:

Hanna sa...

Vackert Hampous! Men ursäkta i samma sekund som jag hyllar ditt kvalitetsbloggande slutar du med det?? Vat betyder detta...?

Hampus sa...

mm jag är ledsen, men det är ett högst ofrivilligt avbrott. Jag har slut på ideer. Men dem kommer tillbaks

Hanna sa...

Men tack för att du är så gullig!! Love you!

Anonym sa...

DÄR JA HAMPE. de här gillar vi.

Hampus sa...

Gör vi?? Men kom tillbaks imorgon, så ska vi se vad vi kan koka ihop. Kanske en dagens outfit??

Emily sa...

Jag gillar't!!! Känner mig rörd och hedrad och jag kommer garanterat att läsa i framtiden. Kanske tom överväger bloggandet. kanske

Emily sa...

mhhm torsdag sista inlägget. mm vad ska detta betyda?? Kä'nner mig ganska besviken på det utlovade varjedaguppdaterarjag...